×
×

ابلاغ قیمت ۵۸ قلم میوه/ کاهش ۲۰ درصدی قیمت میوه در بازار

  • کد نوشته: 5210
  • ۵ مرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ قیمت ۵۸ قلم میوه و سبزیجات برای عرضه در سازمان میادین میوه و تره بار تهران تعیین و ابلاغ شد. بر اساس این ابلاغیه سازمان میادین میو و تره‌بار، غرفه‌ها باید برای خریداران فاکتورفروش تحویل دهند هرگونه تخطی و عدم تحویل فاکتور تخلف محسوب می‌شود. کارشناس اتحادیه بارفروشان، کارشناس اتحادیه فروشندگان […]

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ قیمت ۵۸ قلم میوه و سبزیجات برای عرضه در سازمان میادین میوه و تره بار تهران تعیین و ابلاغ شد.

    بر اساس این ابلاغیه سازمان میادین میو و تره‌بار، غرفه‌ها باید برای خریداران فاکتورفروش تحویل دهند هرگونه تخطی و عدم تحویل فاکتور تخلف محسوب می‌شود.

    کارشناس اتحادیه بارفروشان، کارشناس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران این قیمتها را تعیین و ابلاغ کرده‌اند.

    اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران اعلام کرد: با ورود میوه‌های بیشتر به بازار،قیمت میوه های تابستان ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است، ابراز امیدواری کرده که در روزهای آتی هم با ورود میوه‌های بیشتر از قیمت‌ها کاسته شود.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *