×
×

افزایش قیمتی برای بازار آجیل در شب عید نداریم

  • کد نوشته: 7190
  • ۱۶ بهمن ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • مصطفی احمدی رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل، در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت بازار آجیل و خشکبار در شب عید اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط تولید و فروش انواع آجیل به نظر نمی‌رسد که افزایش قیمتی برای شب عید داشته باشیم. او در پاسخ به این […]

    افزایش قیمتی برای بازار آجیل در شب عید نداریم
  • مصطفی احمدی رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل، در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت بازار آجیل و خشکبار در شب عید اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط تولید و فروش انواع آجیل به نظر نمی‌رسد که افزایش قیمتی برای شب عید داشته باشیم.

    او در پاسخ به این پرسش که وضعیت آجیل نسبت به سال گذشته چگونه ارزیابی می‌شود؟ افزود: امسال، وضعیت بازار خرید و فروش آجیل نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

    احمدی اظهار کرد: همه ساله قیمت آجیل در ماه اسفند ارزان‌تر از بهمن ماه می شود.


    بیشتر بخوانید: کاهش ۲۵ تا ۸۰ درصدی قیمت اقلام آجیل و خشکبار در بازار/ استمرار ثبات قیمت تابع نرخ ارز است


    رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل با بیان اینکه صادرات آجیل، نسبت به سال گذشته، کمتر شده است بیان کرد: با توجه به آنکه آجیل و خشکبار یکی از اقلام بین المللی به شمار می‌رود، از این رو ادامه این روند می‌تواند به ضرر تولیدکنندگان و اعضای صنف در بازار‌های داخلی و خارجی تمام شود.

    رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش با اشاره به اینکه هم اکنون تقاضا در بازار کم است گفت: طبق روال هر سال، روند بازار آجیل با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، بهتر می شود.

    احمدی در پایان افزود: با توجه به فراوانی تولید و عدم کمبود در بازار پیش بینی می‌شود که نوسان چندانی در بازار شب عید اتفاق نیفتد و افراد می‌توانند هر گونه گرانفروشی را به اتحادیه و سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: صنایع غذایی

    نویسنده: سارا اشتیاقی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *