×
×

بسترسازی برای علمی و تجاری کردن کشاورزی توسط سازمان تحقیقات

  • کد نوشته: 475891
  • ۲۶ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی نژاد» در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اظهار داشت: سازمان تحقیقات رسالت راهبردی و ریل‌گذاری برای حوزه کشاورزی دارد و به عنوان بخشی که از مسائل زودتر آگاه می‌شود و برای آن ریل‌گذاری و راهکار تبیین می‌کند، بسیار […]

    بسترسازی برای علمی و تجاری کردن کشاورزی توسط سازمان تحقیقات
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی نژاد» در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اظهار داشت: سازمان تحقیقات رسالت راهبردی و ریل‌گذاری برای حوزه کشاورزی دارد و به عنوان بخشی که از مسائل زودتر آگاه می‌شود و برای آن ریل‌گذاری و راهکار تبیین می‌کند، بسیار حائز اهمیت است.

    وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: نگاه من به حوزه تحقیقات نگاه ویژه است و هیچ بخشی با این بخش قابل مقایسه نیست و هیچ بخشی در وزارت جهاد کشاورزی بزرگی، قدرت و استحکام سازمان تحقیقات را ندارد.

    ساداتی نژاد ادامه داد: انتظار من از این بخش بسیار بالا است و با نگاه به این سازمان، برنامه های خود را تدوین کرده‌ام و برای پیشبرد اهداف وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تحقیقات تمام توان خود را به کار خواهم گرفت.

    وزیر جهاد کشاورزی افزود: بسترسازی برای اجرای برنامه راهبردی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه «علمی» و «تجاری» کردن کشاورزی در این دوره، باید توسط سازمان تات انجام شود.

    ساداتی نژاد گفت: برای تحول در حوزه تحقیقات، باید زمینه مشارکت بخش خصوصی و مردم فراهم شود و بخش خصوصی بتواند از ظرفیت های این سازمان استفاده کند.

    وی افزود: ما باید در تامین مالی از مردم و بخش خصوصی کمک بگیریم و این ظرفیت بزرگ باید از توسط بخش خصوصی و مردم تامین اعتبار شود.

    ساداتی نژاد با اشاره به این که سازمان تحقیقات به یک تحول بزرگ نیازمند است، تصریح کرد: مدل بومی کشاورزی با حضور اعضای هیات علمی در مزرعه لازم است تعریف شود.

    وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد: در این دوره با همکاری این بخش یک تحول اساسی در بخش کشاورزی رقم بخورد.

    امروز در حکمی از سوی «سیدجواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی، «سیدمجتبی خیام نکویی» به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی منصوب شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *