×
×

تروند زعفران محصولات نوآورانه خود را به رخ جهانیان کشید + تصاویر

  • کد نوشته: 467635
  • ۲۰ مهر ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری ایرانفودنیوز ، نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) در شهر کلن آلمان از ۱۷ الی ۲۱ مهر ماه امسال در حال برگزاری است. این رویداد یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان به شمار می آید. براساس این گزارش نمایشگاه آنوگای کلن آلمان (koelnmesse) از ده نمایشگاه تجاری جدا در […]

    تروند زعفران محصولات نوآورانه خود را به رخ جهانیان کشید + تصاویر
  • به گزارش پایگاه خبری ایرانفودنیوز ، نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) در شهر کلن آلمان از ۱۷ الی ۲۱ مهر ماه امسال در حال برگزاری است. این رویداد یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان به شمار می آید.


    براساس این گزارش نمایشگاه آنوگای کلن آلمان (koelnmesse) از ده نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده است که بر روندهای آینده متمرکز است،بیش از ۱۵۰ کشور دنیا حضور دارند و امسال از ایران ۲۰ شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر، خرما و … در این نمایشگاه حضور دارند.


    گفتنی است تروند زعفران قائن اکسترکت زعفران را در نمایشگاه آنوگای ۲۰۱۹ معرفی کرد و پس از دو سال تحقیق و بررسی تکمیلی، در نمایشگاه امسال آن را در سطح کیفیِ استفاده در صنایع و مصارف خانگی ارائه کرد. این محصول که یک فرآورده ی جدید از زعفران است و مصرف زعفران را آسان نموده، هم راستا با شعار نمایشگاه است و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و خریداران سابق آن نیز برای آشنایی بیشتر با شرکت و توانایی های گروه تولیدی کشاورزی تروند زعفران قاینات از کشورهای زیادی برای بازدید به غرفه این شرکت در نمایشگاه آنوگا مراجعه کردند.


    به گفته مهندس محسن احتشام، بنیانگذار گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاینات این نمایشگاه جایگاه مناسبی برای به نمایش گذاشتن و معرفی محصولات جدید است و دستاوردهای زیادی به همراه دارد. بخش زیادی از نوآوری های متعدد گروه تولیدی کشاورزی تروند زعفران قاینات بدلیل حضور مستمر در اینگونه نمایشگاه هاست که کمک می کند این شرکت همیشه به روز و همراه با آخرین دستاوردهای صنایع غذایی دنیا باشد.

    این صادرکننده نمونه کشور در پایان گفت: تروند زعفران نشان داد که بجای خام فروشی می شود فرآورده های حاصل از زعفران و زرشک را نیز صادر کرد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *