×
×

جدیدترین تصمیم اتحادیه اروپایی درباره مصرف سموم کشاورزی

  • کد نوشته: 479275
  • ۲ تیر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا در تلاش است تا مصرف آفت کشها در بخش کشاورزی را به نصف برساند آنها معتقدند این کار در حقیقت مرهمی بر زخم طبیعت خواهد بود. بر این اساس، اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه برای حفظ […]

    جدیدترین تصمیم اتحادیه اروپایی درباره مصرف سموم کشاورزی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری فارس، به نقل از رویترز، اتحادیه اروپا در تلاش است تا مصرف آفت کشها در بخش کشاورزی را به نصف برساند آنها معتقدند این کار در حقیقت مرهمی بر زخم طبیعت خواهد بود.

    بر این اساس، اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه برای حفظ سلامتی و نیز جلوگیری از کاهش جمعیت حیات وحش پیشنهاد کرد که مصرف آفت کش ها و سموم شیمیایی در بخش کشاورزی به نصف کاهش یابد.

    آنها تاکید کردند که استفاده از روش های طبیعی برای مقابله با آفت و بیماری بسیار موثر است و برای سلامت طبیعت و انسان هم موثر خواهد بود.

    تولید محصولات ارگانیک چند سالی است که در جهان طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده، تولید این محصولات بدون استفاده از کود و سم و هر گونه ماده شیمیایی انجام می شود، هرچند این محصولات در بازار گران به  فروش می رود اما استقبال خوبی هم از سوی مردم دارد.

    محصولات ارگانیک در کشور مان نیز چند سالی است رواج دارد، اتحادیه هایی پیگیری می کنند حتی شرکت های آلمانی در ایران فعالیت می کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *