×
×

جدیدترین قیمت میوه در میدان مرکزی تره‌بار تهران+ سند

  • کد نوشته: 5232
  • ۷ مرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جدیدترین قیمت ۵۹ قلم میوه و سبزیجات برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که فروش بالاتر از آن و عدم ارائه فاکتور فروش تخلف محسوب می‌شود. میدان میوه و تره‌بار تهران در جنوبی‌ترین نقطه تهران نزدیک به اتوبان آزادگان قرار دارد که محل عرضه […]

  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جدیدترین قیمت ۵۹ قلم میوه و سبزیجات برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که فروش بالاتر از آن و عدم ارائه فاکتور فروش تخلف محسوب می‌شود.

    میدان میوه و تره‌بار تهران در جنوبی‌ترین نقطه تهران نزدیک به اتوبان آزادگان قرار دارد که محل عرضه انواع میوه و محصولات کشاورزی از دیگر استان‌ها است و از آنجا به داخل تهران و دیگر استان‌ها منتقل می‌شود. در حقیقت این میدان مرکزی به عنوان شاهرگ تغذیه مغازه‌های سطح شهر محسوب می‌شود. فروش در این مکان به صورت عمده است و مغازه‌داران سطح شهر مجاز هستند تنها تا ۳۰ درصد بر اساس فاکتوری که دریافت کرده‌اند روی قیمت میوه‌ها بکشند.

    قیمت ۵۹ میوه و سبزی توسط کارشناسان سه نهاد ناظر اتحادیه بارفروشان، اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی و اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران کشف قیمت شده است.

    بررسی قیمت‌های جدید با قیمت‌های هفته گذشته حاکی از این است که میوه‌ها با افت قیمت مواجه هستند اما بررسی‌های میدانی از قیمت‌های داخل شهر نشان می‌دهد که تفاوت‌های آن چنانی در بازار دیده نمی‌شود.

    بر اساس اعلام این سه نهاد ناظر تمام میوه‌فروشان میدان مرکزی باید برای محصولات فروخته شده فاکتور ارائه دهند، عدم ارائه فاکتور تخلف محسوب می‌شود.

    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *