×
×

جشنواره سلامت غذا برگزار می گردد

  • کد نوشته: 4794
  • ۱۸ اردیبهشت ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • با توجه به رویایی کشورها با انوا ع مشکلات تغذیه ای ، تغییر شیوه زندگی ، الگوی نامناسب مصرف غذا و رژیم غذایی ناسالم افراد و استفاده بی رویه از فست فودها و عدم استفاده از مواد غذایی سالم و افزایش بیماریهای مختلف از جمله انواع سرطانها  دیابت و فشار خون و بیماریهای قلبی و […]

    جشنواره سلامت غذا برگزار می گردد
  • با توجه به رویایی کشورها با انوا ع مشکلات تغذیه ای ، تغییر شیوه زندگی ، الگوی نامناسب مصرف غذا و رژیم غذایی ناسالم افراد و استفاده بی رویه از فست فودها و عدم استفاده از مواد غذایی سالم و افزایش بیماریهای مختلف از جمله انواع سرطانها  دیابت و فشار خون و بیماریهای قلبی و عروقی و … باعث شده در مسیر نیل به جامعه پویا و سالم ، بهبود سیستم سلامت و کیفیت غذا در محصولات صنایع غذایی و مراکز خدمات غذایی از یکسو و ارتقا سطح مواد تغذیه ای شهروندان اقدامات اساسی انجام گیرد.

    لذا جشنواره سلامت غذا با رویکرد ارتقاء سطح سلامت غذا و دستیابی به جامعه سالم و پویا و همچنین شناسایی برندهای پیشرو در تحقیق و توسعه و ارتقای سلامت محصولات غذایی در تاریخ ۲۵ تیرماه با حضور مسئولین بخش سلامت کشور برگزار می گردد .

    حضور شرکتهای صنایع غذایی ، کشاورزی و سایر گروهای هدف در جشنواره سلامت غذا و مشارکت در معرفی محصولات یک فرآیند داوطلبانه و اختیاری است و به عنوان یک نمونه عینی از تعهد مسئولیت پذیری اجتماعی و پاسخگویی در برابر سلامت غذا تلقی می گردد که باعث افزایش اعتبار و ارزش اجتماعی گردیده و فرصت مناسبی جهت ایجاد فضای رقابت در ارتقای سلامت غذا را فراهم می سازد .

     

    گروههای هدف این جشنواره شامل  صنایع کشاورزی ، تولید کننده مواد اولیه ، صنایع غذایی وصنایع وابسته ، رستورانهای متعهد به سلامت و استارت آپهای توزیع غذای شهری ، شهروندان وارگانهای دولتی ، صنعتی و تجاری سفارش دهنده غذایی سازمانی و گروههای بیمارستانی  مراکز آموزشی وغیره می باشند.

    از دستاوردهای مورد انتظار برگزاری جشنواره می توان به برپایی نمایشگاه جهت معرفی جدید ترین محصولات غذایی و دسته بندی محصولات بر اساس کاهش  اثرات زیانبار محصول در مقایسه با استانداردهای موجود ، تشکیل کمپین دائمی سلامت و… اشاره نمود.

    خواهشمند است جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۱۴۹۱۱۲  جناب آقای قربانی یا سرکارخانم رسولی تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *