×
×

دودِ دوگانگی میان جهاد و صمت به چشم تولیدکنندگان رفت

  • کد نوشته: 479203
  • ۲۹ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت:دوگانگی میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت زیان های زیادی را به تولیدکنندگان وارد کرده است. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، سیاوش سلیمی، دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای صادرات شیرخشک گفت: دوگانگی میان […]

    دودِ دوگانگی میان جهاد و صمت به چشم تولیدکنندگان رفت
  • دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت:دوگانگی میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت زیان های زیادی را به تولیدکنندگان وارد کرده است.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، سیاوش سلیمی، دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای صادرات شیرخشک گفت: دوگانگی میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت زیان‌های زیادی را به تولیدکنندگان وارد کرده است.

    وی اضافه کرد: وقتی وزارت جهاد کشاورزی به این نتیجه می‌رسد که باید تعرفه‌ها حذف شوند چرا که صادرات با این روال توجیه اقتصادی ندارد، این مساله به وزارت صمت منتقل می‌شود اما آنجا تحت عناوین مختلف یا موضوع متوقف می‌شود یا اینکه به تأخیر می‌افتد و یا اینکه به طور کلی منتفی می‌شود.

    این فعال بخش خصوصی تاکید کرد که این شیوه قابل قبول نیست و باید اصلاح شود. سلیمی اضافه کرد: صادرات نیز با توجه به پرداخت تعرفه و عدم توجیه اقتصادی صادرات در بازار منطقه، صادرات به کندی و به زیان صادرکنندگان در حال انجام است.

    وی اضافه کرد: با این روال به جای اینکه از دپوی محصول کاسته و به نقدینگی صادرکنندگان افزوده شود، نتیجه کاملاً عکس خواهد بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *