×
×

زنده به گور کردن جوجه‌ها، راهی برای رسانه‌ای شدن!

  • کد نوشته: 7715
  • ۳۱ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • حسن فروزانفر عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص معدوم سازی جوجه ها، گفت: به علت تعطیلات عید و تعطیلی فعالیت های برخی اصناف مانند عروسی ها، عزاها و … مصرف گوشت تا […]

    زنده به گور کردن جوجه‌ها، راهی برای رسانه‌ای شدن!
  • حسن فروزانفر عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص معدوم سازی جوجه ها، گفت: به علت تعطیلات عید و تعطیلی فعالیت های برخی اصناف مانند عروسی ها، عزاها و … مصرف گوشت تا حد زیادی کاهش یافت.

     عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: از آنجایی که مرغداران و جهاد کشاورزی از قبل عید، برای شب عید برنامه ریزی هایی در خصوص تولید جوجه یکروزه کرده بود، این تعطیلی ها برنامه هایشان را بهم زد چرا که با هدف اینکه در عید فروش بالایی خواهند داشت اقدام به جوجه ریزی زیادی کرده بودند.



    عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران افزود: اولین نکته این است که توقف در این نوع تقاضا باعث بهم خوردن محاسبات مرغداران شد. 

    فروزانفر تشریح کرد: شنیده ها حاکی از آن است که برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ تشویش هایی صورت گرفته با امید اینکه افزایش قیمت به وجود نیاید اما کاهش شدید مصرف برنامه را بهم زد.

    عضو کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران گفت: نکته قابل تامل این است که باید به روش کاملا حرفه ای تر این کار را انجام می دادند، بدین صورت که می توانستند در همان دوره که به شکل تخم مرغ هستند اینها را معدوم می کردند. اینکه گذاشتند به شکل جوجه این موجودات را از بین بردند کاری ناپسند است.

    عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: بیشتر به نظر می آید که این کار را برای تاثیرپذیری بیشتر در رسانه ها و اینکه دیده شوند، انجام داده اند و این موضوع را به شکل معضل بزرگ نمایان و اینکه زیان بزرگی کرده اند. باید در دوره تخم مرغ آنها را معدوم می کردند. 

    فروزانفر گفت: اینکه موجود زنده را در فضای رسانه ای از بین برده اند، بازی رسانه ای است و تلاش برای رسانه ای شدن. نکته حائز اهمیت این است که آنها می توانستند این موجودات زنده را از ۲ هفته قبل که در قالب تخم مرغ بودند از بین ببرند چرا که در همان زمان نیز مشخص بود باید از بین بروند.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : دام ،طیور و آبزیان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *