×
×

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

  • کد نوشته: 6712
  • ۱۳ دی ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت انقلابی و سرافراز ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت گفت. در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت انقلابی و سرافراز ایران و […]

    سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
  • سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت انقلابی و سرافراز ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت گفت.

    در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت انقلابی و سرافراز ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت گفت.

    متن این پیام به شرح زیر است:

    بسم رب الشهداء و الصدیقین

    شهادت سردار رشید اسلام، نماد مبارزه، ایستادگی و  مقاومت، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری، سرداران و فرماندهان ایران اسلامی، دولتمردان، ملت انقلابی و سرافراز و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

    فرماندهی شجاع، محبوب ملت، سردار جهان اسلام که قهرمانانه در جبهه دفاع از ایران و در خارج از مرزهای کشور، خالصانه و با اقتدار خدمت کرد تا ایران اسلامی در امنیت و  آرامش به سر ببرد. روحش شاد و راهش پر رهرو  باد.

    عباس کشاورز

    سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

    *

    حجت الاسلام سید رضا تقوی دامغانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

    پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی »

    بسم رب الشهدا و صدیقین

    مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

    از میان مؤمنان مردانى‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند، برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. (۲۳)

    شهادت مالک اشتر سید علی و یار دیرین مقام معظم  رهبری، سردار دلها ، سرباز اسلام و ولایت و فرمانده شجاع، فداکار و بی نظیر جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی و جمعی از مدافعین حرم را به محضر مبارک حضرت بقیهالله الاعظم (روحی له الفدا)؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بسیجیان دلاور، جهادگران خدوم و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

    این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد. 

    آمریکای جنایتکار بداند:  «الْقَتْلَ لَنا عادَهٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَهُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

    بی شک ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و منتظر انتقام سخت و شدید جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد که إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ. و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر می‌بندند.

    یقین می‌دانیم خون شهید سردار سپهبد سلیمانی استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می‌کند.

    از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای همسر، فرزندان و خانواده این عزیزان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می نمایم. 

    سید رضا تقوی
    نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

    *

    همچنین صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی،‌ به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد. متن پیام وی به این شرح است:

    بسمه تعالی

    منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.
    شهادت مجاهد عالیقدر سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان عالیقدر ایشان را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی( مدظله العالی) ، ملت قدرشناس ایران و خانواده معظم شهدا، تبریک و تسلیت عرض می نمایم. قطعا این اقدام ددمنشانه و خباثت آمیز دولت جنایتکار آمریکا سبب انسجام ملی هر چه بیشتر کلیه آحاد مردم ایران و همه سلایق و جناح‌های سیاسی در ایران شده است. آمریکا،صهیونیستها و اذناب منطقه ای آنها بدانند که انتقام سخت و پشیمان کننده‌ای در انتظار آنها است و این نکته‌ای است که بعنوان یک تصمیم ملی، همه آحاد مردم ایران و همه سیاسیون با هر سلیقه سیاسی خواهان آن هستند.

    این شهادت ها نه تنها دشمنان را به اهداف شان نخواهد رساند، بلکه انسجام ملی را تقویت کرده و سبب خواهد شد که نظام جمهوری اسلامی با قدرت و بالندگی هر چه بیشتر به سوی تحقق اهداف و آرمانهای خود حرکت نماید.
    صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری : اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *