×
×

صادرات لیمو شیرین و ترش تا پایان اردیبهشت ممنوع شد+ سند

  • کد نوشته: 7771
  • ۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه ای به مدیرکل امور صادرات گمرک ممنوعیت صادرات لیمو شیرین و ترش و کش قیطانی را که مورد نیاز بیماران و از مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا است را اعلام کرد. در این نامه آمده است: به […]

    صادرات لیمو شیرین و ترش تا پایان اردیبهشت ممنوع شد+ سند
  • به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت در نامه ای به مدیرکل امور صادرات گمرک ممنوعیت صادرات لیمو شیرین و ترش و کش قیطانی را که مورد نیاز بیماران و از مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا است را اعلام کرد.

    در این نامه آمده است: به پیوست تصویر نامه شماره ۶۰/۲۷۴۸۲ مورخ ۱۳۹۹/۱/۲۴ و ضمائم آن صورتجلسه دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا ارسال می گردد. ضمنا خاطرنشان می سازد قبلا طی هامش نامه صدر الذکر به آن گمرک ارسال شده است.

    لذا خواهشمند است دستور فرمایید به جهت از حمایت از تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز بیماران تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری از صدور لیموشیرین و لیموترش تازه و کش قیطانی برای تولید ماسکهای التراسونیک تحت ردیف تعرفه های ۵۸۰۶۲۰۰۰ و ۵۶۰۴۱۰۰۰ ممانعت بعمل آید. 

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری: اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *