×
×

عبور از سد تحریم با افتتاح خط تولید جدید پگاه فارس + فیلم

  • کد نوشته: 8740
  • ۲۷ خرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، این خط تولید جدید با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع ایران(پگاه) صبح سه شنبه ۲۷ خرداد افتتاح و به جریان تولید رسید. عبدلله قدوسی در مراسم افتتاح این خط تولید با اشاره به کاهش ریسک کیفی تولید محصول گفت: انجام تولید انبوه و […]

    عبور از سد تحریم با افتتاح خط تولید جدید پگاه فارس + فیلم
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، این خط تولید جدید با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع ایران(پگاه) صبح سه شنبه ۲۷ خرداد افتتاح و به جریان تولید رسید.

    عبدلله قدوسی در مراسم افتتاح این خط تولید با اشاره به کاهش ریسک کیفی تولید محصول گفت: انجام تولید انبوه و با کیفیت یکی از دستاوردهای این بهره‌برداری است که با استفاده از رول‌های بسته‌بندی داخلی مشابه خارجی با قیمت و کیفیت مناسب بومی سازی شد.

    وی تاکید کرد:کاهش وابستگی به پاکت‌های کامبی بلاک  دستاورد مهمی است که با  توجه به اشکال در تامین این پاکت ها در شرایط  تحریم‌های ظالمانه می‌تواند به جهش تولید و خودکفایی در این حوزه و کاهش قیمت تمام شده منجر شود.

    بر اساس این گزارش، افزایش ظرفیت و تنوع تولیدو نفوذ در بازار محصولات تک نفره استریل و کاهش هزینه‌های برون سپاری و قیمت تمام شده محصول از دستاوردهای این اتفاق است.

    ایرانفودنیوز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *