×
×

عرضه شکر داخلی از شهریور ماه به بازار

  • کد نوشته: 9192
  • ۷ مرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا کلامی سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر رادیو ایران» با اشاره به کمبود شکر در بازار اظهار کرد: شکر در بازار کم نشده و بخش اعظم آن از محل تولید داخل است که از شهریور به بازار می‌آید. […]

    عرضه شکر داخلی از شهریور ماه به بازار
  • به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا کلامی سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر رادیو ایران» با اشاره به کمبود شکر در بازار اظهار کرد: شکر در بازار کم نشده و بخش اعظم آن از محل تولید داخل است که از شهریور به بازار می‌آید.

    به گفته این مقام مسئول، دو نوع شکر چغندری و نیشکری داریم که تقریبا از خرداد تا شهریور هرسال شکر وارداتی وجود دارد و کمبودی هم نیست.

    کلامی بیان کرد: علت گرانی شکر این است که عده‌ای از این فضا سوءاستفاده می‌کنند و خلاف قانون کار انجام می‌دهند که مردم حتما باید آن را به ما اطلاع بدهند؛ در حال حاضر در بازار شکر فضا رقابتی شده است.

    کلامی در خصوص روغن موجود در بازار تصریح کرد: در رابطه با بحث روغن هم مشکلی نداریم و به اندازه کافی روغن در فروشگاه‌ها وجود دارد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *