×
×

عوارض صادراتی ۴ محصول پروتئینی و لبنی حذف شد

  • کد نوشته: 479236
  • ۳۱ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تصویب ستاد تنظیم بازار عوارض صادراتی برخی از محصولات پروتئینی و لبنی حذف شد.  به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، محرم سلطانی  گفت: مطابق با بند یک مصوبات جلسه مورخ ۱۴۰۱/۳/۴ ستاد تنظیم بازار عوارض صادراتی مرغ، تخم […]

    عوارض صادراتی ۴ محصول پروتئینی و لبنی حذف شد
  • مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تصویب ستاد تنظیم بازار عوارض صادراتی برخی از محصولات پروتئینی و لبنی حذف شد.

     به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران(ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، محرم سلطانی  گفت: مطابق با بند یک مصوبات جلسه مورخ ۱۴۰۱/۳/۴ ستاد تنظیم بازار عوارض صادراتی مرغ، تخم مرغ، شیر خشک صنعتی و خامه فله‌ای جهت حفظ تولید داخل و جلوگیری از ضررو زیان دامداران و تولیدکنندگان از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۷ تا پایان سال حذف می‌شود.

    همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر ستاد تنظیم بازار در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی مصوبه جلسه ستاد تنظیم درباره حذف عوارض صادرات محصولات پروتئینی (مرغ و تخم مرغ) و محصولات لبنی (شیرخشک صنعتی و خامه فله ای) را ابلاغ کرده است.

    بر اساس آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار کشور مقرر شده تا از تاریخ ۷ خرداد ماه عوارض صادراتی برخی از محصولات پروتئینی و لبنی حذف شود که بر این اساس عوارض صادراتی پرداخت شده قابل استرداد به صادرکنندگان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *