×
×

قیمت تخم‌مرغ در همدان افزایش یافته اما علت معلوم نیست

  • کد نوشته: 3717
  • ۱۰ آذر ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • مهدی نجفیان درگفت‌و گو با ایسنا با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ در درب مرغداری ۸۲۰۰ تومان است و برای مصرف‌کننده شانه‌ای ۲۰ هزار به فروش می‌رسد، افزود: تولید تخم مرغ روند بالایی دارد و در هر واحد مرغداری یک میلیون تن تولید تخم مرغ دارند. وی با اشاره به افزایش قیمت بالای تخم مرغ در […]

  • مهدی نجفیان درگفت‌و گو با ایسنا با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ در درب مرغداری ۸۲۰۰ تومان است و برای مصرف‌کننده شانه‌ای ۲۰ هزار به فروش می‌رسد، افزود: تولید تخم مرغ روند بالایی دارد و در هر واحد مرغداری یک میلیون تن تولید تخم مرغ دارند.

    وی با اشاره به افزایش قیمت بالای تخم مرغ در چند روز اخیر، بیان کرد: هیچ واحد حذفی و تعطیل شده و هیچ موردی از آنفلوانزا و بیماری حادپرندگان در مرغداری‌های استان همدان مشاهده نشده است. واردات تخم‌مرغ نیز انجام نشده است.

    مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه خاطرنشان کرد: ارز با قیمت مناسب ۴۲۰۰ تومان عرضه می‌شود و روند تولید بالاست. تمام واحدها ۴۰۰۰ تن تولید مرغ دارند و درخواست تقاضا از تهران صورت گرفته است.

    وی افزود: دام زنده سبک با قیمت هر کیلو ۲۶ هزار تومان، دام سنگین کیلویی ۲۲ هزار تومان و قیمت گوشت برای مصرف کننده به صورت مخلوط کیلویی ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

    مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به قیمت مرغ در همدان، گفت: هر کیلوگرم مرغ زنده ۷۰۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد و برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۵۰ تومان به‌فروش می‌رسد.
    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *