×
×

قیمت جوجه یکروزه از ۱۰ هزار تومان گذشت

  • کد نوشته: 477164
  • ۲۹ دی ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: همچنان جوجه بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود که استمرار این روند، جوجه ریزی شب عید را دچار چالش می کند. باید نظارت بیشتری بر بازار جوجه صورت گیرد. وی گفت: طبق آمار […]

    قیمت جوجه یکروزه از ۱۰ هزار تومان گذشت
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: همچنان جوجه بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود که استمرار این روند، جوجه ریزی شب عید را دچار چالش می کند. باید نظارت بیشتری بر بازار جوجه صورت گیرد.

    وی گفت: طبق آمار سامانه سماصط، از ابتدای دی تاکنون ۱۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده که تا پایان ماه برآورد می شود حجم جوجه ریزی به ۱۳۰ میلیون قطعه برسد.

    طی ماه های مهر و آبان قیمت مرغ به اوج خود رسیده بود که با واردات تخم مرغ نطفه دار و افزایش جوجه ریزی ماه های مهر و آبان مازاد بر نیاز کشور، بازار به تعادل رسید.

    اسدالله نژاد گفت: با افزایش جوجه ریزی ها نه تنها کمبودی در عرضه وجود ندارد، بلکه به سبب مازاد قیمت مرغ کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

    بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۲۷ تا ۳۰ هزار تومان، ران مرغ ۲۸ تا ۳۱ هزار تومان، سینه ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان و فیله مرغ ۷۵ هزار تومان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *