×
×

مالت ایچ سبد محصولات خود را کامل کرد

  • کد نوشته: 478625
  • ۱۸ اردیبهشت ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) ، این برند شب سه شنبه (هفته گذشته)، در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، تیم فروش شرکت سایه سمن و… در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، از بسته‌بندی جدید نوشیدنی مالت ایچ (بطری پت ۱۰۰۰ سی سی) که از فروردین سال […]

    مالت ایچ سبد محصولات خود را کامل کرد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) ، این برند شب سه شنبه (هفته گذشته)، در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، تیم فروش شرکت سایه سمن و… در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، از بسته‌بندی جدید نوشیدنی مالت ایچ (بطری پت ۱۰۰۰ سی سی) که از فروردین سال جاری به بازار عرضه شده است، به صورت رسمی رونمایی کرد.

    به این ترتیب خریداران نوشیدنی های مالت ایچ (maltich) می‌توانند علاوه بر تجربه طعم‌های متنوع این محصول که در انواع هلو، لیمو، دارک و کلاسیک و… به بازار عرضه شده است، تنوع در بسته‌بندی نوشیدنی‌های مالت ایچ را نیز تجربه و مطابق نیاز خود، از میان محصولات این برند انتخاب کنند.

    به این ترتیب نوشیدنی‌های مالت ایچ که از بهمن سال ۱۳۹۹ در بسته بندی‌های شیشه‌ای و قوطی فلزی به بازار عرضه شده بود، اینک در بسته‌بندی‌ بطری پت یک لیتری نیز در سراسر ایران موجود و برای صادرات این محصول به سایر کشورها نیز برنامه‌ریزی شده است که شروع صادرات از کشور روسیه خواهد بود.

    بنا بر اعلام مالت ایچ، به صورت کلی محصولات این برند با توجه به توسعه بازار نوشیدنی‌های غیرالکی بر پایه مالت و با درک نیاز مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولی باکیفیت تولید شده و  بسته بندی جدید با توجه به اعلام نیاز خریداران برای افزایش تنوع در بسته‌بندی این محصول لحاظ شده است.

    برند مالت‌ایچ، نوشیدنی بدون الکل خود را با استفاده از بهترین مواد اولیه، به مصرف‌کنندگانی تقدیم می‌کند که در میان زندگی پرهیاهو و پر جنب و جوشی که دارند، به لحظه‏‌ای نیاز دارند تا خود را باز یابند و تازه شوند. برای آشنایی بیشتر با محصولات این برند به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی مالت ایچ مراجعه کنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *