×
×

ماکارونی ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب در ماه رمضان عرضه می‌شود

  • کد نوشته: 4800
  • ۱۸ اردیبهشت ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، با بیان اینکه بالغ بر ۳ میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که ۴۳۶ هزار واحد آن بدون جواز کسب هستند گفت: از سال ۹۲ که قانون سامانه جامع تجارت الکترونیک مصوب شد حدود ۶۰ […]

  • به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، با بیان اینکه بالغ بر ۳ میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که ۴۳۶ هزار واحد آن بدون جواز کسب هستند گفت: از سال ۹۲ که قانون سامانه جامع تجارت الکترونیک مصوب شد حدود ۶۰ درصد سامانه جامع تجارت الکترونیک در بخشهای مختلف راه اندازی شده است بطوریکه تمام کالاها از ثبت سفارش تا عرضه آن مانند توزیع لاستیک در کشور قابل رصد است.

    قبادی با اشاره به جلسه سامانه جامع تجارت الکترونیک با حضور معاون اول رئیس جمهور، گفت: در چند قلم کالای اصلی چنین امکانی برای رصد نحوه توزیع کالا وجود دارد.

    دبیر کارگروه تنظیم بازار در پایان با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی همچون ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز در این صنعت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماکارونی در همه فروشگاه‌ها ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود.

    وی از اجرای کامل سامانه جامع تجارت الکترونیک از شهریور امسال خبر داد و گفت: شبکه خدمات پس از فروش که زیرمجموعه سامانه جامع تجارت الکترونیک است امروز بخاطر نداشتن اعتبار فعلاً اجرایی نشده است.

    قبادی افزود: شاید بنا به گفته رحمانی فضلی وزیر کشور، تحریم‌ها در توزیع اقلام و کالاها در بازار تأثیر ندارد اما در سامانه جامع تجارت الکترونیک تأثیر خود را گذاشته است.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *