×
×

نان های فانتزی گران نشده اند/ نان بربری سنتی ۲۵۰۰ تومان

  • کد نوشته: 5379
  • ۲۸ مرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار نان‌های فانتزی اظهار کرد: هم اکنون افزایش قیمتی در نان‌های فانتزی وجود ندارد. رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت نان‌ها در برخی مناطق متفاوت است، تصریح کرد: هم اکنون […]

  • محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار نان‌های فانتزی اظهار کرد: هم اکنون افزایش قیمتی در نان‌های فانتزی وجود ندارد.

    رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت نان‌ها در برخی مناطق متفاوت است، تصریح کرد: هم اکنون هیچ نظارتی درخصوص واحد‌های آزادپز وجود ندارد که این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد، باید یک مکانیسم نظارت بر نرخ ها  مشخص شود تا نان‌ها با قیمت‌های متفاوت به مشتری فروخته نشود؛ علل این امر را می‌توان کوتاهی اتحادیه، اصناف دانست.

     

    رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در ادامه از قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و اظهار کرد: نان فانتزی (باگت) ۲۵۰۰ تومان، نان ساندویچی ۱۵۰۰ تومان، نان بربری (سنتی) ۲۵۰۰ تومان است.

    کرمی در پایان گفت: دولت گندم را به نانوایان دولتی با نرخ ۶۶۵ تومان می‌فروشند.

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *