×
×

نرخ زولبیا و بامیه درجه یک اعلام شد

  • کد نوشته: 7746
  • ۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، مجتبی شیرقاضی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران قیمت زولبیا و بامیه درجه یک ۲۴ هزار تومان تعیین شد. وی ادامه داد: طبق روال سنوات گذشته قیمت جدید زولبیا […]

    نرخ زولبیا و بامیه درجه یک اعلام شد
  • به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، مجتبی شیرقاضی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان تهران قیمت زولبیا و بامیه درجه یک ۲۴ هزار تومان تعیین شد.

    وی ادامه داد: طبق روال سنوات گذشته قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می شود. امسال نیز قیمت ۲۴ هزار تومان به ازا هر کیلو زولیبا و بامیه درجه یک از سوی واحدهای صنفی مرتبط منظور خواهدشد.

    شیرقاضی تصریح کرد: عرضه این محصول باید با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد و برابر هماهنگی بعمل آمده فروش زولبیا، بامیه و آش و حلیم نیز حدالامکان از طریق تلفنی و اینترنتی صورت پذیرد.



    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان افزود: بستر مناسب عرضه این محصولات در فضای مجازی فراهم شده و اتحادیه‌های ذیربط آمادگی خودرا اعلام نموده اند.

    وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری :صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *