×
×

نظارت دولت بر نرخ گذاری نان باید بیشتر شود/ نان بربری فانتزی ۲ هزار تومان

  • کد نوشته: 5497
  • ۱۲ شهریور ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قیمت  نان حجیم در کشور اظهار کرد: نظارت دولت بر قیمت گذاری نان در مناطق مختلف باید در دستور کار قرار گیرد چرا که قیمت ها در برخی مناطق […]

  • محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قیمت  نان حجیم در کشور اظهار کرد: نظارت دولت بر قیمت گذاری نان در مناطق مختلف باید در دستور کار قرار گیرد چرا که قیمت ها در برخی مناطق متفاوت است.

    رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی ادامه داد: زمانی که دولت درخصوص نرخ گذاری نان ساماندهی کرده و نظارت انجام دهد، نان با قیمت واقعی عرضه می شود و سودجویی و دلالی از میان برداشته می شود.

     

    کرمی با اشاره به اینکه هنوز افزایش قیمتی برای نان در دستور کار قرار نگرفته است، تصریح کرد: پنج سال است که نرخ نان افزایش پیدا نکرده است.

    رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در ادامه از قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبرداد و اظهار کرد: نان باگت ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، نان بربری فانتزی ۲ هزار تومان، نان همبرگری ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نان ساندویچی یک هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

    کرمی با تاکید بر اینکه نان‌های فانتزی از نان‌های پرمصرف در جهان است، افزود: تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

    به گفته رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی، سازمان‌های نظارتی بر این واحد‌ها و نان پز‌ها نظارت کامل دارند و مردم درصورت مشاهده تخلف می‌توانند به نزدیک‌ترین واحد‌های مربوطه مراجعه کنند.

     

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *