×
×

نمایش توانمندیهای صادراتی گروه صنعتی پژوهشی زر در ایران اکسپو ۲۰۲۳

  • کد نوشته: 482375
  • ۱۷ اردیبهشت ، ۱۴۰۲
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکتهای بین المللی و بزرگ زیرمجموعه خود در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین محصولات صادراتی این مجموعه را به نمایش بگذارد. شرکت زرکام به عنوان بزرگترین کانفکشنری غرب آسیا و تولید کننده محصولات بیسکویت ، ویفر ، کیک وکلوچه […]

    نمایش توانمندیهای صادراتی گروه صنعتی پژوهشی زر در ایران اکسپو ۲۰۲۳
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکتهای بین المللی و بزرگ زیرمجموعه خود در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین محصولات صادراتی این مجموعه را به نمایش بگذارد.

    شرکت زرکام به عنوان بزرگترین کانفکشنری غرب آسیا و تولید کننده محصولات بیسکویت ، ویفر ، کیک وکلوچه و کراکر، شرکت زرماکارون ، بزرگترین تولید و صادرکننده انواع پاستا و ماکارونی در کشور و شرکت زرنام با فرآوری عمیق غلات در نخستین و بزرگترین پالایشگاه غلات ایران ؛ محصولات خود را در سالن ۸ و ۹ در پاویون البرز ارائه می کنند.

    نمایشگاه ایران اکسپو تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور۸۰۰ صادرکننده برتر ایرانی فعالیت دارد و پیش بینی می شود بیش از هزار تاجر و بازرگان از ۷۰ کشور برای بازدید محصولات غیرنفتی ایران ، به تهران سفر کنند.

    نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران در ۱۵ سالن نمایشگاهی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا ، آمریکای لاتین و اروپا ؛ برگزار می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *