×
×

همه نانوایی‌ها بازرسی می‌شوند

  • کد نوشته: 6062
  • ۱۱ آبان ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • عزیزاله افضلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ قیمت‌های جدید نان از اول مهر ماه سال جاری از سوی استانداری، هشدار داد که این قیمت‌ها برای همه واحدهای نانوایی لازم‌الاجرا است. به گفته وی، از ابتدای طرح بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های استان تهران، ۶۰ درصد واحدهای صنفی نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند […]

    همه نانوایی‌ها بازرسی می‌شوند
  • عزیزاله افضلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ قیمت‌های جدید نان از اول مهر ماه سال جاری از سوی استانداری، هشدار داد که این قیمت‌ها برای همه واحدهای نانوایی لازم‌الاجرا است.

    به گفته وی، از ابتدای طرح بازرسی و نظارت بر نانوایی‌های استان تهران، ۶۰ درصد واحدهای صنفی نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند که بیشترین تخلفات مشاهده شده، گران‌فروشی و کم‌فروشی در وزن چانه بوده است.

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران همچنین از وجود بیش از ۶۴۰۰ واحد نانوایی فعال در کل استان تهران خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، ۳۷۵۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفتند و تعداد ۹۴۰ واحد متخلف با ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد و  ۳۶۲ میلیون ریال شناسایی و به تعزیرات حکومتی  معرفی شدند.

    وی همچنین از ادامه نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی، مخصوصا نانوایی‌ها تا دستیابی به قیمت‌ها و وزن چانه‌های ابلاغی خبر داد و اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب و سایر تخلفات مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

    به گزارش ایسنا،‌ دوم مهرماه نرخ جدید انواع نان اعلام شد و طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان تهران، بربری با آرد ۸۳۰ تومانی به قیمت ۱۰۰۰ تومان، سنگک با آرد ۸۱۵ تومانی، به قیمت ۱۲۰۰ تومان، تافتون با آرد ۸۲۰ تومانی، به قیمت ۵۵۰ تومان و لواش با آرد ۸۲۰ تومانی به نرخ ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

    به دنبال ابلاغ قیمت‌های جدید به دنبال ابلاغ قیمت‌های جدید نان در شهر تهران، سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از طرح نظارتی ۱۵ روزه این سازمان بر قیمت نان در شهر تهران خبر داد.

    این مقام مسئول در روزهای پایانی مهر ماه از ادامه طرح نظارت بر نانوایی‌ها در سطح استان تهران خبر داد و اعلام کرد که تخلف مجدد واحدهای نانوایی در مرحله بعدی طرح نظارت منجر به تعطیلی و قطع سهمیه آن‌ها خواهد شد.

    ایسنا

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *