×
×

واردات شکر سال آینده هم، ممنوع

  • کد نوشته: 2183
  • ۱۵ بهمن ، ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر کل دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی جهاد کشاورزی اعلام کرد: با توجه به افزایش تولید و موجودی ذخایر کشور، ممنوعیت واردات شکر برای سال آینده ادامه دارد و فعلا نیازی به واردات نداریم. به گزارش ایرانفودنیوز، سید جمال مدرسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت تولید شکر در سال‌های گذشته بسیار مناسب بوده […]

  • مدیر کل دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی جهاد کشاورزی اعلام کرد: با توجه به افزایش تولید و موجودی ذخایر کشور، ممنوعیت واردات شکر برای سال آینده ادامه دارد و فعلا نیازی به واردات نداریم.

    به گزارش ایرانفودنیوز، سید جمال مدرسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت تولید شکر در سال‌های گذشته بسیار مناسب بوده و میزان افزایش تولید آن در سال جاری بسیار خوب ارزیابی شده است؛ لذا فعلا نیازی به واردات نداریم.

    وی ادامه داد: حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن میزان نیاز سالانه کشور به شکر است که پیش‌بینی تولید امسال و نیمه اول سال آینده نشان می‌دهد هیچ نیازی به واردات شکر نداریم.

    به گزارش ایسنا، براساس آخرین آمار تجارت محصولات کشاورزی طی ۹ ماهه امسال، بیش از ۷۶۴ هزار تن شکر بالغ بر ۳۷۹ میلیون دلار به کشور وارد شده که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته ۲۷.۷۲ درصد از نظر وزنی و ۳۱.۲۲ درصد از نظر ارزشی افزایش داشته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *