×
×

واردات کمپوت آناناس مشروط به صادرات انواع میوه‌جات

  • کد نوشته: 7688
  • ۳۰ فروردین ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری گفت: بر اساس مصوبه ۹۹.۱.۹ هیأت وزیران بر اساس اصلاحات مندرجات ذیل فصل ۲۰ کتاب مقررات صادرات و واردات، واردات هر کیلوگرم کمپوت آناناس تحت ردیف تعرفه ۲۰۰۸۲۰۹۰ منوط به صادرات ۳ کیلوگرم انواع میوه است. مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی […]

    واردات کمپوت آناناس مشروط به صادرات انواع میوه‌جات
  • به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری گفت: بر اساس مصوبه ۹۹.۱.۹ هیأت وزیران بر اساس اصلاحات مندرجات ذیل فصل ۲۰ کتاب مقررات صادرات و واردات، واردات هر کیلوگرم کمپوت آناناس تحت ردیف تعرفه ۲۰۰۸۲۰۹۰ منوط به صادرات ۳ کیلوگرم انواع میوه است.

    مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: این تصمیم به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته و در راستای حمایت از توسعه صادرات میوه‌جات کشورمان که در برخی از آنها دارای رتبه‌های جهانی هستیم، اتخاذ شده است.

    بازاری اظهار داشت: طی سال ۹۸ صادرات انواع میوه و تره‌بار با بیش از ۴.۵ میلیون تن به ارزش بیش از ۱.۸ میلیارد دلار به بازارهای هدف توسط صادرکنندگان انجام شد که نشان‌دهنده ظرفیت‌های مناسب کشورمان در تولید و صادرات انواع میوه و تره‌بار است.

    وی با تأکید بر اینکه انواع میوه و تره‌بار تولیدی و صادراتی کشور از اقبال بسیار خوبی در بازارهای مختلف برخوردار است، بیان داشت: در صورت پشتیبانی بیشتر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای تجهیز زیرساخت‌ها و تأمین خدمات تجاری در این حوزه، به ویژه ایجاد زیرساخت‌های مکانیزه نگهداری و پردازش در مناطق تولید و تجهیز و تقویت ناوگان حمل یخچالی، قابلیت افزایش صادرات، بیش از عملکردهای سال گذشته وجود دارد.

    خبرگزاری فارس

    سرویس خبری: کشاورزی و باغبانی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *