×
×

پرورش “شتر پرواری” در شرق کشور برای رونق تولید آغاز شد

  • کد نوشته: 4880
  • ۵ خرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان؛ سینا سرحدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شتر اظهار کرد: پس از اجرای موفق طرح تولید علوفه ارزان و کم آب بر (گیاه خارشتر) در اراضی بایر شرکت و بیابان‌های استان خراسان جنوبی و توسعه آن در سطح […]

  • به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان؛ سینا سرحدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شتر اظهار کرد: پس از اجرای موفق طرح تولید علوفه ارزان و کم آب بر (گیاه خارشتر) در اراضی بایر شرکت و بیابان‌های استان خراسان جنوبی و توسعه آن در سطح ملی با حمایت‌های بنیاد مستضعفان و وزارت جهاد کشاورزی، طرح پرورش شتر (پرواری) بعد از مطالعات لازم در دستور کار شرکت قرار گرفت.

    سرحدی گفت: این طرح الگویی به منظور تکمیل زنجیره تولید، ایجاد اشتغال پایدار، کمک به جوامع محلی به منظور رفع محرومیت و تامین امنیت در مرز آغاز شده است.

    وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی کشور و انتقال تکنولوژی کاشت علوفه ارزان از سوی این شرکت به ۹ استان متقاضی، مراکز ترویجی مختلف فعالیت بر روی این طرح و تکمیل زنجیره تولید را آغاز نموده اند. امیدواریم تلاش صورت گرفته و تجارب ارزشمند بدست آمده قدمی مثبت در جهت رونق تولید در مناطق محروم کشور باشد.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *