×
×

کاهش ۱۵۰ تومانی نرخ تخم مرغ در بازار/قیمت هر کیلو تخم مرغ به ۸ هزار و ۳۰۰ تومان رسید

  • کد نوشته: 3647
  • ۲۷ آبان ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۱۵۰ تومانی نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۸ هزار و ۲۰۰ تا ۸ هزار […]

  • ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش ۱۵۰ تومانی نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۸ هزار و ۲۰۰ تا ۸ هزار و ۳۰۰ تومان است.
    به گفته وی  مشکل عدم انتقال و کمبود دان در واحدهای مرغداری منجر به اُفت تولید تخم مرغ شده است.
    نبی پور درباره آخرین وضعیت نهاده های دامی بیان کرد: علی رغم فراوانی بار در بنادر شمالی و جنوبی، کامیون داران برای حمل بار هر کیلو نهاده های دامی به طور متوسط ۳۰۰ تا ۶۰۰ تومان پشت بارنامه می گیرند که این امر مشکلاتی را برای مرغداران ایجاد کرده است.
    این مقام مسئول ادامه داد: با وجود حل و فصل مشکل حمل و نقل، اما مشکل حمل دان همچنان حل نشده است چرا که متاسفانه دولت کامیون داران را با مرغداران روبرو کرده است که این مساله به تولید آسیب می زند.
    وی در پایان درباره آخرین وضعیت آنفلوانزا حاد پرندگان تصریح کرد: بیماری آنفلوانزا تنها در استان اصفهان گزارش شده است و خوشبختانه تا کنون مواردی از اپیدمی بیماری در استان ها نداشتیم.
    باشگاه خبرنگاران جوان
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *