×
×

کشف ۱۲۸۵ کیسه آرد دولتی تنظیم بازاری در تهران

  • کد نوشته: 8130
  • ۱۷ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، تیمور پورحیدری خاطر نشان کرد: ارزش آردهای مکشوفه بیش از ۴۱۸ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال بوده که با توجه به بلا صاحب بودن این کالاها مراتب پس از صورتجلسه تحویل مراجع قانونی در استان شد. پورحیدری با اشاره به کشف بیش از ۴۶۹ […]

    کشف ۱۲۸۵ کیسه آرد دولتی تنظیم بازاری در تهران
  • به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، تیمور پورحیدری خاطر نشان کرد: ارزش آردهای مکشوفه بیش از ۴۱۸ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال بوده که با توجه به بلا صاحب بودن این کالاها مراتب پس از صورتجلسه تحویل مراجع قانونی در استان شد.

    پورحیدری با اشاره به کشف بیش از ۴۶۹ کارتن و بسته انواع کالاهای قاچاق افزود: این کشفیات شامل انواع نوشیدنی، بیسکویت، کاکائو، انواع لوازم التحریر و خرازی، صابون های وارداتی بوده که توسط بازرسان اداره کشف کالای قاچاق سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان در غالب گشت مشترک شناسایی و ضبط گردیده و ارزش ریالی آن بیش از ۲ میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال بوده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومت استان ارسال می شود.

    وی در پایان از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار و … مراتب رابا سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

    ایسنا

    سرویس خبری : گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *