×
×

۱۱ میلیارد ریال یارانه نهال در گیلان اختصاص داده شد

  • کد نوشته: 477968
  • ۱۷ اسفند ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایرنا، منوچهر پارسافر اظهار داشت: این میزان یارانه نهال در مجموع برای نهال‌های مثمر و توت “به منظور توسعه نوغانداری” در استان گیلان اختصاص داده شده‌ است. وی با اشاره به هفته درختکاری و ضرورت توجه به کاشت نهال برای توسعه فضای سبز […]

    ۱۱ میلیارد ریال یارانه نهال در گیلان اختصاص داده شد
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایرنا، منوچهر پارسافر اظهار داشت: این میزان یارانه نهال در مجموع برای نهال‌های مثمر و توت “به منظور توسعه نوغانداری” در استان گیلان اختصاص داده شده‌ است.

    وی با اشاره به هفته درختکاری و ضرورت توجه به کاشت نهال برای توسعه فضای سبز افزود: ۱۳ نهالستان در شرق و غرب گیلان زیر نظر سازمان جهادکشاورزی و کمیته فنی نهال استان با مجوز موسسه ثبت گواهی بذرنهال کشور مجوز تولید نهال را دارند.

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بیان داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به این نهالستان های دارای مجوز تولید انواع نهال، با مدیریت صحیح نسبت به غرس نهال اقدام کنند و یارانه نهال دریافت کنند.

    وی با بیان اینکه برای پرداخت یارانه نهال بازدیدهای ادواری از باغات متقاضیان انجام می‌گیرد، افزود: علاقمندان با مراجعه به مدیریت‌های جهادکشاورزی می‌توانند ضمن دریافت توصیه‌های فنی کاشت نهال، درباره چگونگی دریافت یارانه نهال اطلاعات دریافت کنند.

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطر نشان کرد: سال گذشته هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال یارانه نهال پرداخت شد.

    سطح باغی در گیلان افزون بر ۱۱۵ هزار هکتار بوده و محصولات کیوی، مرکبات، فندق، زیتون، چای و گیاهان دارویی از محصولات استراتژیک باغی استان است.

    ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نام گرفته‌است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *