×
×

آزادسازی صادرات دام و افزایش قیمت شایعه است

  • کد نوشته: 479732
  • ۳ مرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: مباحث مطرح شده مبنی بر آزادسازی صادرات دام زنده شایعه است و شورای قیمت گذاری باید این مساله را تعیین تکلیف کند. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، افشین صدر دادرس درباره مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت دام زنده به بیش […]

    آزادسازی صادرات دام و افزایش قیمت شایعه است
  • مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: مباحث مطرح شده مبنی بر آزادسازی صادرات دام زنده شایعه است و شورای قیمت گذاری باید این مساله را تعیین تکلیف کند.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، افشین صدر دادرس درباره مباحث مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت دام زنده به بیش از ۱۰۰ هزار تومان و همچنین آزادسازی صادرات دام اظهارداشت: شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی براساس قانون باید درباره صادرات و همچنین قیمت محصولات کشاورزی تصمیم گیری کند و تا زمانی که شورای مذکور مصوبه‌ای در این زمینه نداشته باشد، همه چیز در حد شایعه است.

    وی با بیان اینکه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی باید تشکیل جلسه دهد و در این زمینه تصمیم گیری کند، افزود: تا امروز جلسه‌ای تشکیل نشده و فعلاً هم قرار نیست که تشکیل شود.

    دادرس با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی درباره تلاش برای حل مشکلات دامداران کشور، افزود: ما منتظر هستیم که مسئولان مربوطه به وعده‌های خود عمل و مشکلات صنعت دامداری کشور را حل کنند.

    وی تصریح کرد: هر گونه تصمیم گیری و مصوبه‌ای که در این زمینه وجود داشته باشد، اطلاع رسانی خواهد شد و دامداران به شایعات توجه نکنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *