×
×

آغاز ثبت نام دانشجو در مرکز علمی کاربردی گروه سحرخیز

  • کد نوشته: 9419
  • ۳۱ مرداد ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • دکتر فرزاد سحرخیز اظهار کرد: یکی از مهمترین امکاناتی که در مرکز علمی کاربردی گروه سحرخیز فراهم شده این است که افرادی که در این مرکز تحصیل می کنند علاوه بر گذراندن دروس تئوری تجربه عملی مهارت های مورد نیاز خود را در کارخانه و مزارع گروه سحرخیز را نیز به دست می آورند. وی […]

    آغاز ثبت نام دانشجو در مرکز علمی کاربردی گروه سحرخیز
  • دکتر فرزاد سحرخیز اظهار کرد: یکی از مهمترین امکاناتی که در مرکز علمی کاربردی گروه سحرخیز فراهم شده این است که افرادی که در این مرکز تحصیل می کنند علاوه بر گذراندن دروس تئوری تجربه عملی مهارت های مورد نیاز خود را در کارخانه و مزارع گروه سحرخیز را نیز به دست می آورند.
    وی بیان کرد: تولید و فرآوری زعفران، مهندسی تولید و فرآوری گیاهان دارویی و معطر و تولید گل و گیاه زینتی رشته های مرکز علمی کاربردی سحرخیز در حوزه کشاورزی و آموزش رشته های بورس، مدیریت کسب و کار و تکنیک های فروش رشته های این مرکز در حوزه های بازرگانی هستند که افراد با داشتن هر نوع مدرک دیپلم بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی می توانند برای شروع دوره تحصیل خود نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
    عضو هیأت مدیره گروه شرکت های سحرخیز با اشاره به سابقه ۸۸ ساله این گروه در حوزه صنایع غذایی، خاطرنشان کرد: هدف گروه سحرخیز از سال ۱۳۱۱ که فعالیت خود را آغاز کرده همواره ارتقا کیفیت تولید بر پایه دانش بوده و در همین راستا مرکز علمی کاربردی خود را افتتاح کرده و کیفیت آموزش را یکی از اصول اصلی این مرکز قرار داده است.
    وی با تأکید به اهمیت آرامش خاطر دانشجویان در مرکز علمی کاربردی سحرخیز، تصریح کرد: در این راستا مزایایی از جمله تقسیط ۸ بخشی شهریه، معافیت تحصیلی سربازی برای دانشجویان پسر، وام دانشجویی و سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
    سحرخیز ادامه داد: پذیرش در این مرکز تا تاریخ ۲ شهریور بدون آزمون ورودی و تنها با بررسی مدارک تحصیلی صورت گرفته و افراد بعد از گذراندن دوره تحصیل با استفاده از امکانات گروه سحرخیز مدرک مورد تأیید وزارت علوم را دریافت می کنند و در طول تحصیل خود نیز از مشاوره های مورد نیاز برای اشتغال بهره مند می شوند.
    🔴
    مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر :
    ۰۵۱۳۵۴۱۴۴۱۸-۱۹

    سرویس خبری : صنایع غذایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *