×
×

اختصاص خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستانی

  • کد نوشته: 480852
  • ۲۷ آذر ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل ازایسنا، عبدالامیر نیرومند با تشریح برنامه‌های حمایتی جهاد کشاورزی از مرغداران خوزستان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که برای تولیدکنندگان مرغ و طیور به وجود آمده و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، کمیته‌ای به منظور پیگیری مسائل تولیدکنندگان تشکیل و بسیاری از مشکلات […]

    اختصاص خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستانی
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل ازایسنا، عبدالامیر نیرومند با تشریح برنامه‌های حمایتی جهاد کشاورزی از مرغداران خوزستان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که برای تولیدکنندگان مرغ و طیور به وجود آمده و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، کمیته‌ای به منظور پیگیری مسائل تولیدکنندگان تشکیل و بسیاری از مشکلات آن‌ها در حال رفع شدن است.

    وی از اختصاص خط ویژه تسهیلات بانکی برای مرغداران خوزستانی در سامانه سیتا خبر داد و افزود: همه فعالان این حوزه که در سامانه ثبت‌نام اولیه انجام داده و تایید شده‌اند، می‌توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کرده و تسهیلاتی برای کمک به هزینه‌های جاری، خرید غذای طیور و… دریافت کنند.

    معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات تولیدکنندگان مرغ و طیور در خوزستان هستیم، گفت: در بحث تامین نهاده‌های دامی موردنیاز مرغداران هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد و همه مرغدارانی که اقدام به جوجه‌ریزی می‌کنند و در سامانه ثبت می‌شوند، متناسب با تعداد جوجه‌ریزی، نهاده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

    نیرومند ادامه داد: خرید مرغ مازاد تولیدی نیز از دیگر برنامه‌های حمایتی سازمان جهاد کشاورزی از تولیدکنندگان مرغ است. در این زمینه شرکت پشتیبانی امور دام متولی خرید مرغ است و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه تاکنون انجام شده است.

    وی افزود: با هدف حمایت از جوجه‌ریزی انجام‌شده توسط تولیدکنندگان، همه تشکل‌ها، مرغداران و کشتارگاه‌ها می‌توانند به شرکت پشتیبانی مراجعه کرده و مرغ مازاد بر تولید خود را تحویل دهند.

    معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده همه مشکلات بخش تولید را به ویژه در حوزه مرغداران حل کنیم و آن‌ها بتوانند در بازه‌های زمانی مشخص نسبت به جوجه‌ریزی و تامین نیاز بازار استان اقدام کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *