×
×

ادامه نظارت بر بازار تا پایان نوروز ۹۹

  • کد نوشته: 6418
  • ۱۳ آذر ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • قاسم نوده‌فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، به تشدید نظارت‌ها بر بازار در پی اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز بازار به کنترل و نظارت در ایام شب عید،‌ بازرسی بازار تا بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ ادامه خواهد داشت. به گفته وی، آمار بازرسی‌های روزانه از اصناف حاکی از شش […]

    ادامه نظارت بر بازار تا پایان نوروز ۹۹
  • قاسم نوده‌فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، به تشدید نظارت‌ها بر بازار در پی اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز بازار به کنترل و نظارت در ایام شب عید،‌ بازرسی بازار تا بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ ادامه خواهد داشت.

    به گفته وی، آمار بازرسی‌های روزانه از اصناف حاکی از شش تا هفت درصد تخلف است، که تغییری نسبت به قبل از افزایش نرخ بنزین نداشته است.

    به گزارش ایسنا، از ۲۴ آبان ماه قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان و نرخ هر لیتر بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد و در پی آن وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، اتاق‌های اصناف و سایر بخش‌های مسئول از تشدید نظارت بر بازار خبر دادند.

    در این زمینه به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران بعد از افزایش قیمت بنزین حجم نظارت‌ها بر بازار دو برابر شده است.

    همچنین پیش‌تر مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل گشت ویژه برخورد با محتکران خبر داده بود.

    ایسنا

    سرویس خبری : گوناگون

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *