×
×

اعتبارات بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بیش‌از ۸۴ درصد رشد داشته است

  • کد نوشته: 475319
  • ۸ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از ایرنا محمدعلی نیکبخت روز شنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر اعتبار استانی امسال به سازمان جهاد کشاورزی  ۶۵ میلیارد و ٣٨۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.وی افزود: این میزان اعتبار در قالب ٢٣ طرح و بیش از ۵٠٠ پروژه در زیر […]

    اعتبارات بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بیش‌از ۸۴ درصد رشد داشته است
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از ایرنا محمدعلی نیکبخت روز شنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر اعتبار استانی امسال به سازمان جهاد کشاورزی  ۶۵ میلیارد و ٣٨۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.
    وی افزود: این میزان اعتبار در قالب ٢٣ طرح و بیش از ۵٠٠ پروژه در زیر بخش‌های مختلف نظیر آب و خاک، تولیدات گیاهی و دامی استان هزینه خواهد شد.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: همه زیر بخش های کشاورزی استان به ویژه گیاهان دارویی، محصولات باغی بویژه میوه های گرمسیری، زراعی، دام وطیور، شیلات و آبزی پروری و صنایع غذایی و تبدیلی نقش مهمی در توسعه سرمایه گذاری و اشتغال و رشد اقتصادی ایفا می کند.
    نیکبخت تصریح کرد: توسعه کشاورزی قراردادی، توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی و بکارگیری بنگاه‌های اقتصادی سطح کشور برای ارتقای کشاورزی سیستان وبلوچستان در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.

    رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از رشد ٩ درصدی بخش کشاورزی استان در رویکرد بودجه سال ١۴٠١ خبر داد و گفت: در برنامه هفتم توسعه و سند آمایش سرزمین نگاه ویژه به بخش کشاورزی شده و با وجود خشکسالی ها رشد اقتصادی هدف گذاری شده برای بخش کشاورزی استان برای سال آتی ٩ درصد است.
    مهرداد عرب‌اول افزود: نظام بودجه ریزی برای سال آتی بیشتر به سوی پروژه های اثرگذار اقتصادی که نقش مهمی در تولید، اشتغال و بهره وری دارند حرکت خواهد کرده و از همین رو با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ها، بیشترین اتکا به بخش کشاورزی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *