×
×

اعطای لوح و تندیس ” تولید ملی افتخار ملی ” به گروه صنعتی و پژوهشی زر

  • کد نوشته: 477633
  • ۲۷ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از اگروفودنیوز، نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی ۲۵ بهمن ماه در سالن همایش های خلیج فارس واقع در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این مراسم که توسط خانه‏ صنعت و معدن کشور و با حمایت وزارت صمت به‏ منظور […]

    اعطای لوح و تندیس ” تولید ملی افتخار ملی ” به گروه صنعتی و پژوهشی زر
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از اگروفودنیوز، نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی ۲۵ بهمن ماه در سالن همایش های خلیج فارس واقع در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

    در این مراسم که توسط خانه‏ صنعت و معدن کشور و با حمایت وزارت صمت به‏ منظور معرفی واحدهای نمونه صنعتی کشور با حضور جمع کثیری از مقامات کشوری و مدیران وزارت صمت و ارگان های وابسته، صاحبین صنایع و کارشناسان برگزار شد، گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر این جشنواره گردید.

    در متن لوح سپاس آمده است :
    در سالی که با نام تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین گردیده و مقارن با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب است ، با استناد به رصد رشد عملکرد آن مجموعه  با تقدیم لوح تقدیر و تندیس نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی سخت کوشی و ارزش آفرینی آن مجموعه محترم به مدیریت جنابعالی و همکاران تلاشگرتان را به عنوان واحد برتر صنعتی در گروه ساخت فلزات اساسی ، تحسین نموده و ارج می نهیم. از خداوند متعال برایتان آرزوی توفیق خدمت و بهروزی مسألت می نماییم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *