×
×

افتتاح آزمایشگاه فن آوری نانو(تحقیقات اولتراسونیک)، توسط سه تن از اعضای فن آور واحد علوم و تحقیقات

  • کد نوشته: 480461
  • ۱۸ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • صبح روز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ آزمایشگاه فن آوری نانو (تحقیقات اولتراسونیک) که به همت سه تن از اعضای فن آور واحد علوم و تحقیقات با همکاری مستقیم صنعت و دانشگاه تجهیز گردیده است و در سه ماه اخیر بصورت تخصصی در زمینه نانواملسیون های ترکیبات گیاهان دارویی مجهز به دستگاه های مرتبط با این […]

    افتتاح آزمایشگاه فن آوری نانو(تحقیقات اولتراسونیک)، توسط سه تن از اعضای فن آور واحد علوم و تحقیقات
  • صبح روز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ آزمایشگاه فن آوری نانو (تحقیقات اولتراسونیک) که به همت سه تن از اعضای فن آور واحد علوم و تحقیقات با همکاری مستقیم صنعت و دانشگاه تجهیز گردیده است و در سه ماه اخیر بصورت تخصصی در زمینه نانواملسیون های ترکیبات گیاهان دارویی مجهز به دستگاه های مرتبط با این دامنه گردیده توسط مقامات وزارت بهداشت و وزارت صمت افتتاح شد.
    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز)، جناب آقای دکتر عزیزی و جناب آقای دکتر قباد بهزادی پور  و جناب آقای دکتر خواجه رحیمی معاونت علوم پزشکی واحد و جناب آقای دکتر بهزادی مدیرکل حوزه ریاست واحد علوم و تحقیقات، جناب آقای دکتر عباسعلی مطلبی ریاست اسبق موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در مراسم افتتاح حضور داشتند.
    این آزمایشگاه در سه ماه اخیر موفق به خریداری دستگاه های طیف سنج لاوی باند آلمانی، دستگاه کدورت سنج پرایما آلمان، چیلر سیرکولاتور منفی ۱۰ درجه تا ۵۰ درجه سانتیگراد، بیورکتور شیمی برای عصاره گیری گیاهان دارویی، روتاری اتوماتیک ویگنس آلمان، دستگاه فیلتر پرس، اسپکتروفوتومترuv visible، انواع بلندرهای مرتبط برای گیاهان دارویی که در علوم ومهندسی صنایع غذایی کاربرد دارند و نیز هموژنایزر۱۷۰۰۰ ژاپنی و اولتراسونیک پروب دار ایچلر آلمانی گردیده و علاوه برعضویت در شبکه راهبردی آزمایشگاه در حال تکمیل زیرساخت تخصصی برای آزمایشگاه همکار می باشد.


    در این راستا جناب آقای دکتر عزیزی ضمن ابراز خرسندی از تخصصی بودن این آزمایشگاه که در یک  گرایش خاص علوم و مهندسی صنایع غذایی (تولید نانواملسیون ها) تاسیس و تجهیز شده، تحقیقاتی بودن دامنه آزمایشگاه و استانداردهای مربوطه اخذ شده را جزو برنامه موفقیت آمیز آزمایشگاه مطرح نمودند که می بایستی حفظ گردد.
    در این بازدید ضمن بررسی گواهی های اخذ شده از مجامع ملی و بین المللی در ساختمان بلوک ۲ آموزشی، بصورت همزمان در سومین کنگره ملی غذای حلال واحد علوم و تحقیقات با پخش کلیپ رونمایی این آزمایشگاه تخصصی ادامه یافت.
    یکی از برنامه های اصلی آین آزمایشگاه با افزودن سکوهای جدید به فضای آزمایشگاهی, خرید زیرساخت های تخصصی تر در زمینه نانو املسیون گیاهان دارویی می باشد.
    دکتر سارا اله یاری بیک ، دکتر سید امیرعلی انوار ، دکتر حامد اهری ، مهندس مهدی رحیمیان اعضای موسس این آزمایشگاه می باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *