×
×

این خوراکی را نخورید تا پوستی صاف داشته باشید

  • کد نوشته: 475785
  • ۲۳ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از همشهری آنلاین از اسپوتنیک، به عقیده این متخصص شکر و غذاهای شیرین در راس این مواد هستند. ژوراولووا گفت: شکر غیرطبیعی باعث افزایش سطح انسولین و قند خون می‌شوند و باعث التهاب و افزایش ترشح سبوم می‌شوند که منجر به آکنه می‌شود. لاکتوز قند شیری است که در لبنیات […]

    این خوراکی را نخورید تا پوستی صاف داشته باشید
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل از همشهری آنلاین از اسپوتنیک، به عقیده این متخصص شکر و غذاهای شیرین در راس این مواد هستند. ژوراولووا گفت: شکر غیرطبیعی باعث افزایش سطح انسولین و قند خون می‌شوند و باعث التهاب و افزایش ترشح سبوم می‌شوند که منجر به آکنه می‌شود.

    لاکتوز قند شیری است که در لبنیات و فرآورده‌های شیر ترش یافت می‌شود و از گروه دی ساکاریدها است. این قند است که به شیر طعم شیرین می‌دهد. لاکتوز نیز باعث مشکلات پوستی، کاندیدیازیس و سایر بیماری‌ها می‌شود.

    وی افزود: شیر حاوی فاکتور رشد شبه انسولین است که منجر به افزایش تستوسترون و افزایش انسولین می‌شود که باعث تولید بیشتر میزان دی هیدروتستوسترون می‌شود که باعث ایجاد مشکلاتی در پوست و مو می‌شود، بنابراین افراد مبتلا به آکنه درماتیت آتوپیک و سندرم تخمدان پلی کیستیک نمی‌توانند لبنیات را مصرف کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *