×
×

بهبود بازار گوجه‌فرنگی با هماهنگی میادین

  • کد نوشته: 480535
  • ۲۸ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، محمد علی نیکبخت در جمع کشاورزان دشتستان با بیان اینکه در یک هفته گذشته مشکلات گوجه‌کاران با جدیت دنبال شده است، اظهار کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز بازدید میدانی از مزارع گوجه‌فرنگی دشتستان انجام شد تا مسائل و مشکلات را از نزدیک […]

    بهبود بازار گوجه‌فرنگی با هماهنگی میادین
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از ایسنا، محمد علی نیکبخت در جمع کشاورزان دشتستان با بیان اینکه در یک هفته گذشته مشکلات گوجه‌کاران با جدیت دنبال شده است، اظهار کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز بازدید میدانی از مزارع گوجه‌فرنگی دشتستان انجام شد تا مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده کنیم.

    وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از تولید و تولیدکننده است، اضافه کرد: در این راستا همه ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار گرفته‌ایم؛ کشاورزان حق دارند که محصول خود را به‌موقع بفروشند، البته این مسائل تنها به وزارت جهاد کشاورزی مربوط نیست و لازم است که دستگاه‌های مختلف پای کار باشند.

    رئیس سازمان تعاون روستایی با بیان اینکه با هماهنگی  میادین میوه و تره‌بار تلاش می‌شود بازار گوجه‌فرنگی بهبود یابد، تاکید کرد: با همه توان از گوجه‌کاران حمایت و در موضوع سطح ملی پیگیری خواهیم کرد. هیچکس راضی به ضرر کشاورزان نیست.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *