×
×

بهره‌گیری از ظرفیت کارخانجات چغندرقند و نیشکر برای تولید شکر

  • کد نوشته: 475482
  • ۱۳ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدجواد ساداتی نژاد» در نشست صمیمی با نمایندگان کارخانجات چغندر و نیشکر، با تاکید بر لزوم یکپارچه‌سازی تشکل‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی، اظهار داشت: یکی از ضعف‌های حوزه کشاورزی تعدد تشکل‌ها است. وزیر جهاد کشاورزی افزود: این تعدد تشکل، قانونگذار و مجری قانون را دچار سردرگمی می کند و قدرت تصمیم […]

    بهره‌گیری از ظرفیت کارخانجات چغندرقند و نیشکر برای تولید شکر
  • به گزارش ایرانفودنیوز از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدجواد ساداتی نژاد» در نشست صمیمی با نمایندگان کارخانجات چغندر و نیشکر، با تاکید بر لزوم یکپارچه‌سازی تشکل‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی، اظهار داشت: یکی از ضعف‌های حوزه کشاورزی تعدد تشکل‌ها است.

    وزیر جهاد کشاورزی افزود: این تعدد تشکل، قانونگذار و مجری قانون را دچار سردرگمی می کند و قدرت تصمیم گیری را در این بخش که با غذای مردم سر و کار دارد، کاهش می دهد.

    ساداتی نژاد با اشاره به اینکه کارخانجات چغندر و نیشکر کشور دارای ظرفیت خوبی برای تولید و خوداتکایی در شکر هستند، تصریح کرد: ما باید از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی به ویژه کارخانجات چغندر و نیشکر استفاده کنیم.

    در این نشست نمایندگان کارخانجات چغندر و نیشکر مشکلات، پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردند.

     براساس مصوبه شورای اقتصاد، قیمت هر کیلوگرم چغندرقند یک هزار و ۴۷۵ تومان تعیین شده در حالی که به گفته برخی کارشناسان بخش کشاورزی، قیمت واقعی این محصول با توجه به هزینه های تمام شده تولید، یک هزار و ۸۷۵ تومان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *