×
×

تامین نهاده های دامی بدون مشکل انجام می‌شود

  • کد نوشته: 479089
  • ۲۱ خرداد ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردکنندگان برنامه واردات تا پایان سال را اعلام کردند که با این وجود مشکلی در تامین نهاده های دامی نداریم. به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد قربانی گفت:وزارت جهاد کشاورزی بعد از آزادسازی قیمت در راستای حمایت از واحدهای […]

    تامین نهاده های دامی بدون مشکل انجام می‌شود
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: واردکنندگان برنامه واردات تا پایان سال را اعلام کردند که با این وجود مشکلی در تامین نهاده های دامی نداریم.

    به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد قربانی گفت:وزارت جهاد کشاورزی بعد از آزادسازی قیمت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی تامین نقدینگی واحدها و جمع آوری مازاد تولید را در دستور کار قرار داده است.

    به گفته او، وزارت جهاد در راستای تامین نقدینگی ۲ خط اعتباری در نظر گرفته است که خط اعتباری نخست برای واردکنندگان و واحدهای بزرگ‌ مقیاس حوزه دام و طیور و خط اعتباری دوم در اختیار دامداران روستایی و عشایری، مرغداران گوشتی، تخم گذار و گاوداری های صنعتی شیری قرارمی‌گیرد‌ تا نگرانی از حیث تامین نهاده نداشته باشند.

    قربانی می گوید: تامین‌ نهاده به میزان کافی انجام شده و واردکنندگان همواره در حال تامین نهاده هستند، ذخایر خوبی در کشور داریم.

    معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سقف تسهیلات واحدهای خرد و خط اعتباری دوم ۲۰۰ میلیون تومان است که واحدهای کوچک و خرد روستایی و عشایری بصورت یارانه و با نرخ کمتر از ۱۸ درصد دریافت می کنند.

    دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد از ابلاغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به صنعت دام و طیور خبر داده که بنابر دستور صریح وزیر جهاد حداکثر ظرف ۴۸ ساعت باید پرداخت شود.

    طبق گفته مرغداران اعتباری که برای کمک سرمایه در گردش مرغداران در نظرگرفته شده تنها کفاف ۲ هزار قطعه را می دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *