×
×

تاکید جهانگیری به وزرای صنعت و کشاورزی برای تنظیم بازار ماه رمضان/ تخفیف ۱۵ درصدی کالاهای اساسی

  • کد نوشته: 2512
  • ۲۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۷
  • ۰
  • جلسه ستاد تنظیم بازار عصر دیروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. جهانگیری در این جلسه بر لزوم مدیریت جدی و دقیق عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان و برنامه های […]

  • جلسه ستاد تنظیم بازار عصر دیروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

    جهانگیری در این جلسه بر لزوم مدیریت جدی و دقیق عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان و برنامه های خاصی که مردم در ماه ضیافت الهی دارند، لازم است اقلام و کالاها با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار عموم باشد.

    معاون اول رئیس جمهور از اعضای ستاد خواست با برنامه ریزی دقیق، شرایطی فراهم کنند تا مردم در ماه مبارک رمضان نیز دغدغه ای برای تأمین مایحتاج خود نداشته باشند.

    وی با اشاره به اینکه برخورداری از ذخایر مطمئن کالاهای اساسی همواره یکی از اولویت‌های دولت بوده است، از وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنند و ضمن بررسی آخرین وضع ذخایر کالاهای اساسی، تدابیر لازم را برای داشتن ذخایر اطمینان‌بخش بیندیشند.

    در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت؛ جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛ رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند، دبیر ستاد تنظیم بازار گزارشی از برنامه ریزی‌های انجام شده برای مدیریت بازار و قیمت کالاها در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

    در این نشست همچنین نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از برنامه توزیع سبد کالا میان قشرهای کم‌درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی ارائه کرد و از اجرای طرح ضیافت رمضان و توزیع کالاهای اساسی ۱۵ درصد ارزان تر از قیمت بازار در فروشگاه‌های زنجیره ای و برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در ماه مبارک رمضان خبر داد.
    خبرگزاری فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *