×
×

تخم‌مرغ کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود

  • کد نوشته: 480385
  • ۱۱ آبان ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر شانه تخم مرغ درب مرغداری ۶۳ هزار تومان است که با نرخ مصوب ۹ هزار تومان و نرخ واقعی ۴۰ هزار تومان اختلاف دارد. به گفته او، علی رغم آنکه قرار بود نرخ مصوب […]

    تخم‌مرغ کماکان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کاشانی گفت: قیمت کنونی هر شانه تخم مرغ درب مرغداری ۶۳ هزار تومان است که با نرخ مصوب ۹ هزار تومان و نرخ واقعی ۴۰ هزار تومان اختلاف دارد.

    به گفته او، علی رغم آنکه قرار بود نرخ مصوب تخم مرغ تا پایان شهریور اصلاح شود، اما خلف وعده و بی توجهی به صنعت آسیب جدی به تولید می زند.

    کاشانی می گوید: بنابر آمار ماهانه ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تن تخم مرغ تولید می شود که ۱۰ هزار تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

    رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: از ابتدای سال ۱۴ هزار تن تخم مرغ صادر شده است، کماکان هفته ای یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ تن تخم مرغ صادر می شود.

    بنابر اعلام هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بعد از مردمی سازی یارانه، سرمایه در گردش مرغداران بشدت افزایش یافته است. ضمن آنکه وضعیت بارگیری مطلوب نیست و پس از گذشت ۲ ماه از واریز پول نهاده بدست مرغداران می رسد.

    گفتنی است مرغداران نهاده مربوط به ارز ترجیحی تا ۲۱ اردیبهشت همچنان طلبکار هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *