×
×

تخم مرغ راهکاری برای رهایی از آلرژی در بزرگسالی

  • کد نوشته: 475585
  • ۱۶ آبان ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، برای این مطالعه، محققان دانشگاه بوفالو نیویورک، داده‌های مربوط به بیش از ۲۲۰۰ والدین که در مورد عادات غذایی و آلرژی‌های غذایی فرزندانشان از بدو تولد تا ۶ سالگی گزارش کرده بودند را تجزیه و تحلیل کردند. «جولیا مارتون»، نویسنده اصلی این مقاله، گفت: «ما دریافتیم کودکانی که […]

    تخم مرغ راهکاری برای رهایی از آلرژی در بزرگسالی
  • به گزارش ایرانفودنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، برای این مطالعه، محققان دانشگاه بوفالو نیویورک، داده‌های مربوط به بیش از ۲۲۰۰ والدین که در مورد عادات غذایی و آلرژی‌های غذایی فرزندانشان از بدو تولد تا ۶ سالگی گزارش کرده بودند را تجزیه و تحلیل کردند.

    «جولیا مارتون»، نویسنده اصلی این مقاله، گفت: «ما دریافتیم کودکانی که تا ۱۲ ماهگی تخم مرغ مصرف نکرده بودند، در ۶ سالگی بیشتر احتمال دارد که به تخم مرغ آلرژی داشته باشند.»

    این مطالعه نشان داد از میان بیش از ۲۲۰۰ والدینی که تحت نظرسنجی قرار گرفته بودند، ۰.۶ درصد از آن‌ها حساسیت نوزادشان به تخم مرغ را در سن یک سالگی گزارش کردند. از بیش از ۱۴۰۰ والدینی که اطلاعات مربوط به آلرژی غذایی فرزندان خود را تا سن ۶ سالگی گزارش کردند، ۰.۸ درصد آلرژی به تخم مرغ را گزارش کردند.

    به گفته محققان، کودکان مبتلا به آلرژی به تخم مرغ در سنین ۱ و ۶ سالگی در ۵، ۶، ۷ و ۱۰ ماهگی تخم مرغ کمتری نسبت به کودکان بدون حساسیت به تخم مرغ مصرف کرده بودند.

    به گفته محققان، آلرژی به تخم مرغ دومین آلرژی غذایی شایع در سراسر جهان است.

    شواهد کنونی نشان می‌دهد که تغذیه زودهنگام نوزاد با تخم مرغ در دوران شیرخوارگی و به دنبال آن تغذیه مداوم و مکرر با آن، در برابر ایجاد آلرژی به تخم مرغ محافظت ایجاد می‌کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *