×
×

تعرفه واردات سموم باید معقول شود

  • کد نوشته: 481244
  • ۲۸ دی ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حسین رنجبراقدم در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان سم، گفت: نظارت‌های محسوس و غیرمحسوس در خصوص تولید سموم و آفت‌کش‌ها بیشتر می‌شود.  او  افزود: به طور جدی از تولیدکنندگان آفت‌کش‌های باکیفیت حمایت می‌کنیم. رنجبراقدم به […]

    تعرفه واردات سموم باید معقول شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم و صنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرنگاران جوان، حسین رنجبراقدم در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان سم، گفت: نظارت‌های محسوس و غیرمحسوس در خصوص تولید سموم و آفت‌کش‌ها بیشتر می‌شود.

     او  افزود: به طور جدی از تولیدکنندگان آفت‌کش‌های باکیفیت حمایت می‌کنیم.

    رنجبراقدم به حساسیت سموم و آفت‌کش‌ها در دنیا اشاره کرد و گفت: استفاده از سموم بدون مجوز در دنیا جرم محسوب می‌شود، اما در ایران این‌گونه نیست و باید به سمت سازوکاری برویم که حساسیت‌های استفاده از آفت کش‌ها بیش از پیش مشخص شود.

    سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه باید وضعیت شرکت‌های تولید کننده فعال و غیرفعال را مشخص کنیم، گفت: با کمک انجمن‌های تولیدکننده و انجمن وارد کننده به این مهم دست خواهیم یافت.

    رنجبراقدم به موضوع برند اشاره کرد و گفت: باید به سمت برند برویم و هر فرد و شرکتی که در این راه گام برمی‌دارد باید با برند مشخصی محصول را وارد بازار کند.

    او ادامه داد: با ثبت برند بسیاری از مشکلات حل می‌شود و شرکت‌ها باکیفیت مناسب از شرکت‌های نامرغوب بیش از پیش مشخص می‌شود.

    این مقام مسئول در خصوص تعرفه‌ واردات سموم  گفت: تعرفه‌ها باید معقول باشد تا همه انگیزه ورود را داشته باشند.

    رنجبراقدم می گوید: با توجه به وظایف حاکمیتی سازمان حفظ نباتات کشور نظارت را پررنگ‌تر خواهیم کرد تا در سایه نظارت، کیفیت را ارتقا ببخشیم و از تخلفات جلوگیری کنیم.

    او گفت: نظارت‌های محسوس و غیرمحسوس را بیشتر خواهیم کرد و از شرکت‌هایی که اقدامات خوبی انجام دهند، حمایت جدی خواهیم کرد و در مقابل از شرکت‌های با جنس نامرغوب و بی‌کیفیت طبق قانون برخورد خواهیم کرد و مانع فعالیت‌شان می‌شویم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *