×
×

تغییر فاکتور برای کالاهایی که با ارز ارزان وارد شده اند!

  • کد نوشته: 477360
  • ۱۱ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – حاجی  دلیگانی گفت: موضوع بررسی و تحقیق درباره  تخلف شرکت تولید کننده لبنیات از ۱۰ روز پیش آغاز شده و جمع بندی نهایی در حال انجام است. به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس در برخی از موارد شاهد آن بودیم […]

    تغییر فاکتور برای کالاهایی که با ارز ارزان وارد شده اند!
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان – حاجی  دلیگانی گفت: موضوع بررسی و تحقیق درباره  تخلف شرکت تولید کننده لبنیات از ۱۰ روز پیش آغاز شده و جمع بندی نهایی در حال انجام است.

    به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس در برخی از موارد شاهد آن بودیم که شرکت ها ارزهای ارزان و یارانه ای را دریافت و کالا وارد اما با قیمت بسیار بالاتر به چرخه فروش عرضه می‌کردند. این در حالی است که با زد و بند و دستکاری نرخ  فاکتورها را تغییر و ارزان کرده اند. دولت و مجلس برخورد قاطعی در این خصوص خواهند داشت و طرح جبرانی و راهکاری برای وردات کره ظرف یکی دو ماه آینده ارائه خواهند کرد.

    تخلف این شرکت لبنی در واردات کره حیوانی ۱۷ ماه قبل کشف شد، گفته می‌شود که این واحد ۶۰ میلیون دلار ارز دولتی را با سند سازی تصاحب کرده است. رسیدگی به این پرونده از ۶ ماه قبل آغاز شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *