×
×

توزیع آنلاین گوشت قرمز از هفته آینده شروع می‌شود

  • کد نوشته: 477523
  • ۲۰ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، اسماعیل قادری فر، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در حال برگزاری است در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به التهابات بازار گوشت، توزیع این کالا نیز […]

    توزیع آنلاین گوشت قرمز از هفته آینده شروع می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از خبرگزاری مهر، اسماعیل قادری فر، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در حال برگزاری است در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به التهابات بازار گوشت، توزیع این کالا نیز مانند برنج و برخی از کالاهای دیگر هوشمند و اینترنتی خواهد شد، گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت از هفته آینده توزیع آنلاین و هوشمند این کالا آغاز می‌شود.

    توزیع گوشت به صورت منجمد است

    معاون وزیر جهاد کشاورزی ذخایر استراتژیک گوشت قرمز را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: کمبودی را که در بازار ایجاد شده با ذخایر جبران خواهیم کرد.

    قادری فر گفت: توزیع گوشت به صورت منجمد خواهد بود و فعلاً زیرساخت‌ها برای توزیع گوشت گرم وجود ندارد.

    وی افزود: تلاش می‌کنیم که برای ایام عید این زیرساخت‌ها فراهم و توزیع گوشت گرم نیز به صورت آنلاین و هوشمند انجام شود.

    این مقام مسئول به این پرسش خبرنگار مهر اینکه توزیع گوشت با چه قیمتی انجام می‌شود؟ گفت: هنوز قیمت مصوب برای این کالا تعیین نشده و امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این قیمت تعیین و اعلام می‌شود.

    قادری فر تصریح کرد: تاکید رئیس جمهور و معاون اول این است که افزایش قیمتی در حوزه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی نداشته باشیم.

    قول می‌دهم سیب زمینی هفته آینده حداکثر ١٠ هزار تومان باشد

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت سیب زمینی تا ٢٠ هزار تومان در برخی از مناطق تهران، گفت: این اتفاق به دو دلیل رخ داد اول اینکه سیل در جنوب کرمان ۶٠ هزار تن سیب زمینی تولیدی را از بین برد همچنین سقف صادرات این محصول از کشور ۶٠٠ هزار تن است که این سقف تکمیل شده و همین مسائل منجر به افزایش قیمت محصول شد.

    قادری فر با اشاره به اینکه به دنبال این اتفاق توزیع اینترنتی و هوشمند سیب زمینی به قیمت ٩٨٠٠ تومان آغاز شد، افزود: علاوه بر این توزیع این محصول در میادین میوه و تره بار نیز به قیمت کیلویی ١٠ هزار تومان آغاز شد و هم اکنون نرخ آن در بازار به ١٣ تا ١۴ هزار تومان رسیده است.

    وی اضافه کرد: قول می‌دهم هفته آینده قیمت سیب‌زمینی در میادین به کمتر از ٨ هزار تومان برسد و در مغازه‌های خرده فروشی هم حداکثر ١٠ هزار تومان باشد.

    قادری فر ادامه داد: ۵.۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود و ما جزو بزرگترین تولیدکنندگان این محصول هستیم.

    این نشست هم اکنون در حال برگزاری است

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *