×
×

توزیع هوشمند سیب زمینی و برنج خارجی به منظور تنظیم بازار

  • کد نوشته: 477423
  • ۱۶ بهمن ، ۱۴۰۰
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان –  قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در کارگروه تنظیم بازار مقرر شد از صبح فردا سیب زمینی در سامانه های هوشمند با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شود و در شهر قم از همین امشب توزیع هوشمند سه […]

    توزیع هوشمند سیب زمینی و برنج خارجی به منظور تنظیم بازار
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان –  قادری فر معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در کارگروه تنظیم بازار مقرر شد از صبح فردا سیب زمینی در سامانه های هوشمند با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شود و در شهر قم از همین امشب توزیع هوشمند سه رقم برنج خارجی را با قیمت مصوب تنظیم بازار شروع کرده ایم.

    پیرو دستور رئیس جمهور و برنامه ریزی قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاوزی بنا بر این شد در ایام پایانی سال رویکرد آرامش بخشی و تنظیم بازار کالاهای اساسی با استفاده از شبکه های هوشمند دنبال شود. بنابراین امروز کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاوزری تشکیل شد و در خصوص وضعیت توزیع برنج خارجی که بازار آن در روزهای اخیر دچار التهاب شده و عرضه سیب زمینی که افزایش قیمت داشته است، تصمیماتی گرفته شد.

    قادری فر گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که در روزهای پایانی سال با رصد روزانه و پایش لحظه ای بازار محصولات کشاورزی،  بازار شب عید و ماه مبارک رمضان آرام باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *