×
×

توزیع ۸ هزار تن برنج و شکر در استان تهران

  • کد نوشته: 8013
  • ۱۳ اردیبهشت ، ۱۳۹۹
  • ۰
  • به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، یداله صادقی در خصوص توزیع اقلام ضروری در استان تهران، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام ضروری به مقدار لازم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود. وی همچنین به توزیع ۸ هزار تن برنج در شهرستان های استان اشاره کرد و ادامه داد: روغن نباتی به […]

    توزیع ۸ هزار تن برنج و شکر در استان تهران
  • به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، یداله صادقی در خصوص توزیع اقلام ضروری در استان تهران، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام ضروری به مقدار لازم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

    وی همچنین به توزیع ۸ هزار تن برنج در شهرستان های استان اشاره کرد و ادامه داد: روغن نباتی به مقدار مورد نیاز در اختیار شبکه‌های توزیع قرار گرفته است و خرما نیز به طور نامحدود با قیمت مصوب در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی تقریباً نامحدود و کیلویی ۴۲ هزار تومان برای مصرف کننده به همه عرضه‌کنندگان گوشت در همه شهرستان‌ها اعلام شده تا در اختیارشان قرار بگیرد.

    صادقی با اشاره به موجودی مرغ منجمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ بازار متعادل است و نیاز به عرضه مرغ منجمد نیست و هر زمانی که احساس کردیم نیاز است حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

    وی در پایان بیان کرد: همه این‌ها اقلامی در سطح استان تهران در حال توزیع است و شبکه‌های توزیع در استان شامل سازمان میوه و تره بار، فروشگاه زنجیره‌ای و در شهرستان‌ها علاوه بر آن نمایندگانی که به اتاق اصناف و اداره صمت به ما معرفی می‌کند این اقلام را از طریق آن‌ها و با صلاحدید فرمانداری در سطح شهرستان توزیع می‌کنیم

    خبرگزاری ایلنا

    سرویس خبری: اهم اخبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *