×
×

توسعه در بخش کشاورزی کردستان نوید بخش است

  • کد نوشته: 7080
  • ۷ بهمن ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه‌ی شورای کشاورزی استان گفت: عملکرد رو به رشد بخش‌های مختلف کشاورزی و دام پروری در کردستان امید آفرین است. او به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بلقوه‌ی استان اشاره کرد و گفت: برای تخصیص آب در بخش آبزی پروری و توسعه‌ی بیشتر کشاورزی نیازمند […]

    توسعه در بخش کشاورزی کردستان نوید بخش است
  • به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه‌ی شورای کشاورزی استان گفت: عملکرد رو به رشد بخش‌های مختلف کشاورزی و دام پروری در کردستان امید آفرین است.

    او به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بلقوه‌ی استان اشاره کرد و گفت: برای تخصیص آب در بخش آبزی پروری و توسعه‌ی بیشتر کشاورزی نیازمند تلاش بیشتر همه‌ی دستگاه‌های متولی هستیم.

    مرادنیا تاکید کرد: نامه‌ای از طرف استانداری برای شخص آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور نوشته شود که بخش دامپروری و کشاورزی کردستان را از استان‌های دیگر کشور مستثنی کند، چرا که دستورات سراسری مانع از رشد و توسعه‌ی کردستان می‌شود و این استان نیازمند پرداخت تسهیلات بیشتر بانکی برای تولید دام و محصولات مختلف کشاورزی است.

    استاندار کردستان در پایان گفت: در جلسات آینده از کارشناسان و اساتید دانشگاه‌ها و کشاورزان و تولید کنندگان برتر در بخش‌های مختلف دعوت به عمل آید تا در جلسات از اظهار نظر آن‌ها برای توسعه‌ی استان کردستان بهرمند شویم.

    باشگاه خبرنگاران جوان

    سرویس خبری: کشاوزری و باغبانی

    نویسنده: سارا اشتیاقی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *