×
×

تولید روزانه ۳ هزار تن تخم مرغ در کشور

  • کد نوشته: 478180
  • ۱۵ فروردین ، ۱۴۰۱
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر نبی پور گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۸ هزار و ۳۰۰ تا ۲۰ هزار تومان بوده که نسبت به یک ماه گذشته تفاوتی نداشته است. به گفته او، با توجه به شرایط عرضه و تقاضا […]

    تولید روزانه ۳ هزار تن تخم مرغ در کشور
  • به گزارش پایگاه خبری علوم وصنایع غذایی ایران (ایرانفودنیوز) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر نبی پور گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۸ هزار و ۳۰۰ تا ۲۰ هزار تومان بوده که نسبت به یک ماه گذشته تفاوتی نداشته است.

    به گفته او، با توجه به شرایط عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که قیمت تخم مرغ تا ۱۴ فروردین تغییری نداشته باشد، طبق سنوات قبل با کاهش تقاضا در ماه رمضان قیمت اُفت می‌کند.

    نبی پور می‌گوید: روزانه بالای ۳ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‎شود که با چندسال گذشته قابل قیاس نیست. تولید تخم مرغ به حدی بالاست که مرغداران به دلیل قیمت تمام شده بالا چاره ای به غیر از کشتار ندارند که این امر عوارض خود را در ماه‌های آتی نشان می‌دهد.

    گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که هر عدد تخم مرغ با نرخ ۲ هزار و ۵۰۰ تومان هم در مغازه‌ها عرضه می‌شود، در حالی که مسئولان اتحادیه و تشکل‌ها قیمت منطقی هر عدد تخم مرغ فله را ۱۵۰۰ تومان و تخم مرغ بسته بندی را ۱۹۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

    مسئولان پشتیبانی امور دام می‌گویند که هر شانه تخم مرغ را با نرخ ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار میادین قرار می‌دهیم و آنها با نرخ ۴۳ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *